Reckless Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Reckless Family

Reckless Family
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 SubClass Quest In Greek

Go down 
AuthorMessage
Snow21R
Forum WebMaster
Forum WebMaster
Snow21R


Male
Number of posts : 87
Age : 36
Location : Rhodes, Greece
Registration date : 2007-09-28

SubClass Quest In Greek Empty
PostSubject: SubClass Quest In Greek   SubClass Quest In Greek Icon_minitimeFri Sep 28, 2007 4:27 pm

Otan ftasete 75 lvl 8a er8ei h wra na kanete to subclass quest wste na pros8esete ena (dio - tria) subclass(es).

To quest afto xwrizete se 2 merh to ena eine to quest "Fate's Wisper" pou sas dinei thn dynatotita na apoktisete prosvash
sto subclass quest "Mimir's Elixir",

arxizontas me to quest Fate's Wisper:

Arxika vrhte ton Maestro Reorin kai miliste tou
vrisketai edw:



(8a ton episkeftite para poles fores sthn diarkia tu quest giafto na 8ymaste thn topo8esia kala)


8a sas zhthsei na swsete thn psuxh ths gynekas tou apo ton Demona Cabrio
ama anoixete ton xarth sas kai koitaxete sto Cemetery 8a deite ena kitrinokokkino pin
ekei vriskete. O Shilien's Messenger Cabrio eine ena raid boos (70 lvl nomizw) to opoio kanei spawn ka8e 6 wres
den xreiazete na kanete to last hit, otan pe8enei vgainei ena seduki gia 30 deuterolepta pou prepei na tou milisete. 8a sas dwsei to quest item (Reiria's Soul Orb), molis to parete to epistrefete ston Maestro Reorin

Tou xanamilate kai sas zhtaei na pate sto Tower of Insolence kai na epanaktisete 3 scepers gia logariasmo tou apo 3 raid bosses:
1. Death Lord Hallate ----> ston 3o orofo
2. Kernon ----> ston 8o orofo
3. Longhorn General Golgonda ----> ston 11o orofo

Kai ta 3 eine raid boos me spawn time 6 ws 9 wres (den xerw akrivos). Opws sto proigumeno raid boss (cabrio) den
xreiazete na kanete to telefteo hit alla molis pe8anoun emfanizete ena seduki (pali gia 30 deuterolepta) kai molis tou
milisete pernete to quest item (deathlod hallates's scepter/kernon's scepter/longorn general golgonda's scepter). Otan exete kai ta 3 afta quest items pigente pisw ston Maestro Reorin kai miliste tou, 8a sas parei ta quest item
xanamiliste tou kai 8a sas zhtisei to inferium varnish. Afto 8a to vrite an pate oren sto warehouse kai milisete
ston Cliff (den 8ymame an eine o warehouse keeper h o warehouse freightman, eseis apla koitaxte to onoma)
molis exete to inferium varnish pigenete pali ston reorin kai dwsto tou to.

Meta 8a sas zhthsei to sfiri tou, gia na to vrite 8a prepei na pate sthn polh ths Aden kai sto blacksmith shop kai na milisete ston
Head Blacksmith Ferris of Aden Town. Otan parete to sfyri epistrepste to ston Maestro Reorin.

Twra 8a sas zhthsei na tou ferete to mold tou. Gia na to vrite 8a pate sto weapons shop sthn oren kai 8a milisete me ton Trader Zenkin
aftos 8a sas pei oti to poulise ston Master Kaspar pou vrikste sto hardins academy.
Afou pate hardins academy molis mpite koitaxte sta dexia tou dwmatiou, einei 2 npc: ena dark knight (den mas xreiazete aftos mhn tu milate kan) kai o Master Kaspar, miliste tou. Aftos 8a sas zhthsei to aima tou Baium kai 8a sas dwsei to petit knife.

Twra gia apoktisete to petit knife prepei na pate sthn polh ths Aden sto dark elven guild kai na milisete sthn Magister Hanellin
afth 8a sas dwsei ena allo quest, to "An Arrogant Search"


********* Quest of An Arrogant Search ***********


Otan milisete sthn Hanellin 8a sas zhthsei ena quest item to titans power stone. Afto 8a to vrite kynigodas lesser mage giants kai lesser elder giants(egw skotwsa 3 mexri na to vrw, alla sto lvl pou eiste den 8a eine dyskolo).
Ptan exete afto to items epistrepste sthn HAnellin kai afth 8a sas dwsei 3 gramata
gia na ta dwsete se 3 diaforetikus npc wste aftoi na sas zhtisun apo 1 item.


a) Prwta miliste sthn Claudia Athebalt pou vriskete edw:
(Khpos tou Aden Castle)



An anoixete ton xarth sas 8a dite ena kokino shmeaki pros to cemetery, prepei na pate ekei, an ston dromo pou pate afto xafnika exafanistei tote prepei na pate na xanamilisete sthn Claudia Athebalt. Otan pate sto simeaki 8a vrite ena seduki pou legete Holy Ark Of Secrecy 2 miliste tou, 8a vgei enas agelos, skotoste ton kai afou ton skotosete miliste pali sto seduki
afto 8a sas dwsei to quest item. Meta epistrepste kai miliste sthn Claudia Athebalt.


b) Twra prepei na pate giran na milisete ston Martien, opou vriskete edw:


Pali an anoixete to map sthn perioxh tu tanor kanyon 8a dite ena kokino shmeaki ekei prepei na pate (gia akoma mia fora an to simeaki xa8ei ka8os eiste ston dromo giriste kai miliste pali ston Martink afto 8a xanaemfanistei). Molis ftasete 8a vrite to seduki Holy Ark Of Secresy3 (to seduki eine panw sthn korifh tu bounou) miliste tou kai 8a vgei
enas ork archer (miazei me afta tis paltinum tribe) skotoste to kai xanamiliste sto seduki kai afto 8a sas dwsei akoma 1 item. Otan parete afto to item miliste pali ston martin

c) Meta 8a prepei na pate dark elven vilage ston nao k na milisete me thn Magiste Harne

h Magister Harne Vriskete edw:



Gia akoma mia fora ena kokino symeaki petiete ston xarth sas sth perioxh dexia twn swamplands afth th fora
(kai pali an exafanistei to shmeaki ston dromo xanapate kai milate sthn Harne k afto emfanizete)
otan ftasete sto meros afto 8a dite ptomata agelon Ark Guardian's Corpse. Miliste tou kai 8a vgei enas angel killer skotoste ton me synoptikes diadikasies, afou ton skotosete 8a vgei sto map allo ena kokino symeaki ligo pio dipla sas miliste pali sto ptwma tou agelou kai pigente ekei kai 8a vrite to Holly Ark Of Secresy1. Miliste tou kai 8a sas dwsei to 3 kai telefteo quest item. Pigente twra kai miliste pali sthn Magister Harne sto dark elven vilage temple kai meta pali pisw sto dark elven guild sthn Aden.

Afou girisete sthn Aden kai pate sto dark elven guild miliste pali sthn magiste Hanellin kai 8a sas zhthsei ena healing potion (to portokali to megalo) kai 5 antidotes (ta mikra pou eine san filarakia oxi to greater pu eine se mpukalaki). Mporeite na ta parete apo to Grocery shop. Afou ta epistrepsete afta, h Hanellin 8a sas kanei kapies erwtiseis:


EDIT/SHMANTIKO:

Kapoia stigmh 8a sas rwthsei gia poion logo to kanete olo auto:
1) Gia ta lefta, i
2) Gia na sunanthsete ton Emperor.

Edw dialegete to 1o. OTAN matwsete to blood frabic 8a gurisete sthn Hanenllin kai 8a ths milhsete pali (pathste sto Quest). MHN pate ston Baium kateu8eian. H Hannelin 8a sas dwsei alla 9 white fabric gia ton kopo sas. 8a exei meinei kai to blood fabric ennoeite.

Twra prepei na pate Tower Of Insolence ston 7o orofo k na vrite Platinum Tribe Shamans k Overlords afto pu prepei na kanete eine na anete unequip ka8e oplo k na varate mpuketa mexri na sas dw8ei to blood fabric h apla na skotonete averta shaman k overlord. (se periptosh pu 8elete na kanete to kolpo me ta mpuketa kalo eine an exw=ete enan necro mazi sas na kanei silence sta shaman giati kanun cancel h anchor wste na varate me thn isixia sas) an den peftei to blood fabric mhn angxwneste einet drop xalia syni8ws pernei apo 20 lepta mexri 40 otan pleon apoktiste to blood fabric erxte h wra na adimetopisete ton baium.

twra afto pu prepi na kanete eine na pate 14o orofo k na mpite sto dwmatio tu baium den xreiazete na ton skotosete apla kante equip to petit knife k xtypiste ton me afto otan to kataferete 8a axafanistei to knife k 8a sas dw8ei ena quest item, to red petit knife.


*** + *** pragmata pu prepei na xerete:

1. an den mporite na mpite sto room tu baium eine h giati o baium eine nekros(kanei respawn 5 meres k 8 wres akrivos meta apo thn wra pu pe8ane)
h palevei me kapious allus (8a prepei na perimenete na teliosei h maxh k meta 15 lepta na xanakoimi8ei)
2. pote mhn pate mono sas aftos pu xypnaei ton baium exei 90%pi8anotites na pe8anei akariea giafto na exete mazi kapios filo sas h an eiste me parea pu 8elun k aftoi to aima tu baium
afhste kapios allon na vgalei to fidi apo thn trypa

otan pleon exete to red petit knife pigenete sto hardins academy k miliste ston Magister Kaspar aftos 8a to parei k 8a sas dwsei to mold tu maestro reorin

otan exete to mold pigenete ston maestro reorin k dwste to

8a sas zhthsei 984 B Grade crystalus molis tus pate 8a sas valei na dialexete ena B oplo molis to dialexete agoraste to k pigenete tu to
k sas valei na dialexete apo mia lista a grade oplon dialexte ena 8a sa to ftiaxei k 8a sas dwsei k to star of fate
k telos me to quest Fate's Wisper

Mporite pleon na arxiste to quest Mimir's elixir


"Mimir's elixir"


pigenete sto ivory tower ston 4o orofo sto dark elven magic guild ekei 8a vrite ton magister ladd
o opios gia na sas ftiaxei to elixirio xreiazete pure silver
pigenete sto basement of ivory tower k miliste me ton Suplier Wesley aftos 8a sas dwsei ena quest
to Suplier reageants quest.afto sas xreiazete mono gia na mporite na mazepsete ta items k den xreiazete na tu xanamilisete
meta.sto kedro tu dwmatiu yparxei mia oklona se mia apo tis 4 plevres ths yparxei to alchemik urn ekei 8a ginun oi anamixeis
twn systatikwn.

sto vorio meros tu blazing swamp ta harmes ork shaman petane reageant punch afto me diplo clik anigei
k dinei random kapia reageants opws moonstone shard,lava stone volcanic ass,quick silver.
xreiazete na mazepsete 100 moonstone shards+10 volcano ass+2 quick silver

10 moonstone shards+1 volcano ass=1 moondust
10 moonstone dust+1 quicksilver= 1 lunargent
1lunargent+1quicksilver=1pure silver

pada oi anamixeis na ginode se 8ermokrasia 1 salamander alios yparxei kyndinos na xa8un ta systatika



molis exete to pure silver to pate ston ladd k aftos sas zhtaei to pure goldk sas stelnei sthn Magister Joann ston 3o orofo tu ivory tower
h opia sas zhtaei ena stone of wisdom afto gia na to vrite prepei na kynigisete chimera piece
eine mia omada apo 5 terata(1 miazei me drake 2 m haglinka k 2 me golem ) skotoste 2 3 omades k 8a sas dw8ei to item.ta terata afta vriskode katw apo to giants cave
sto fields of silence
otan exete to item miliste stin magister joan xana k 8a sas dwsei to pure gold
parte to pure gold k dwsto to ston magister ladd

telos 8a sas sthlei sto lair of antharas na kynigisete Bloody Guardian gia na sas desei ena bloodfire eine boss type monster me 2 minions
eine arketa mesa sto lair.

otan exete k afto to epistrefete ston magister ladd 8a sas dwsei to pure silver to pure gold k to bloodfire,prpei na ta kanete combine sto alchemic urn
sto ypogeio tu ivory tower kade thn anamixh aftwn twn 3 se 8ermokrasia 3(se afto to symio den yparxei kyndinos na fail h anamixh)
etsi exete to mimirs elixir mhn to xrisimopoihsete eseis giati 8a xalasei to quest
pigenete ston magister ladd k miliste tu 8a exafanistei to elixir k eseis pleon eiste otoimi na dialexete neo occupation (episeis me thn oloklirosh tu quest pernete dwro ena enchant a grade)

otan 8elete na pros8esete k allo subclass den xreiazete na xanakanete to quest, mia fora k meta dialegete nea occupation pigenodas stus katalhlus masters
Back to top Go down
http://www.reckless.forumotion.com
 
SubClass Quest In Greek
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Pk quest In Greek
» Nobless Quest In Greek
» App In Greek
» Fate's Whisper Quest in English

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Reckless Family :: Guides :: Quests-
Jump to: